سمینار پروژه‌های خاتمه‌یافته در نیروگاه رامین برگزار شد

سمینار پروژه‌های خاتمه‌یافته نیروگاه رامین با حضور آل‌محمد مدیر دفتر تحقیقات سازمان توسعه برق ایران، مدیران و کارشناسان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و نیروگاه رامین اهواز در محل نیروگاه برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی ‌شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در این سمینار یک‌روزه ابتدا نتایج پروژه علمی- کاربردی توسط آقایان رجبی و جمالی  با موضوع شناسایی و تحلیل منابع نویز اکوستیکی در نیروگاه رامین و ارایه راهکارهای لازم و علمی‌جهت کاهش آن ارائه شد. هدف از انجام این پروژه شناسایی و تحلیل منابع نویز آکوستیکی در توربین هال نیروگاه رامین اهواز و ارایه راهکارهای لازم و عملی جهت کاهش اثرات صدا به عنوان یکی از انواع آلودگی‌های محیطی بر افراد شاغل درون سالن واحدهای تولید این نیروگاه می‌باشد. در این سمینار شرح مختصری بر ملاحظات اندازه‌گیری، نتایج حاصل از اندازه‌گیری میدانی، تدوین نقشه‌های صوتی به دست آمده و آنالیز طیف‌های فرکانسی منابع اصلی و در نهایت شناسایی و تحلیل منابع صوتی موجود بر اساس استاندارد ملی کشور در مورد «حدود مجاز مواجهه شغلی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی» ارایه شده است. همچنین در ادامه پروژه دیگری با موضوع «تهیه و تدوین دانش فنی و ساخت 7 ردیف پره‌های توربین بخار توربوفید نیروگاه رامین اهواز» در این برنامه تحقیقاتی یک روزه ارایه شد. گفتنی است تا قبل از زمان اجرای این پروژه، پره‌های توربین بخار از منابع خارجی تامین می‌شده و پره‌های تامین شده از منابع داخلی در حد استانداردهای بین‌المللی نبودند که در این پروژه سعی شده ضمن رقابتی بودن هزینه‌های تامین قطعات پره نسبت به تامین‌کنندگان خارجی و داخلی، بالا بردن کیفیت پره‌های تولیدی و قابل رقابت با انواع خارجی و همچنین انطباق با استانداردها و مدارک فنی لحاظ گردد. پژوهش حاضر، تدوین دانش فنی، نمونه‌سازی و در نهایت تولید یک ست کامل پره‌های توربین فید واترپمپ نیروگاه رامین گامی ‌مثبت در جهت نهادینه کردن بهره‌مندی از توان و تخصص داخلی و حرکت به سوی خودکفایی و حتی صدور خدمات و قطعات مهندسی قلمداد می‌شود. مدیر دفتر تحقیقات و استانداردهای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این سمینار یک روزه گفت: با توجه به‌اینکه صنعت مهم، اساسی و راهبردی برق به دلیل نیاز ضروری، گستردگی و پیچیدگی و تنوع از جایگاه ویژه‌ای درمیان سایر صنایع کشور برخوردار است بنابراین نقش طرح‌های تحقیقاتی در آن بسیار مهم و بنیادی است.

محمد امین انصاری با اشاره به سند چشم‌انداز 1404 تحقیقات در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای محققان در امر نوآوری و خلاقیت، استفاده از تحقیقات و نوآوری در راستای تحقق اهداف شرکت، مطالعات فنی-اقتصادی افزایش بهره‌وری در نیروگاه‌ها و واحدهای مختلف بهره‌برداری و طرح‌های توسعه، ارتقای کیفیت خدمات شرکت برق منطقه‌ای از طریق افزایش عملکرد و اثربخشی کارکنان و  مطالعات کاهش تلفات در بخش تولید، انتقال و بهره‌برداری از جمله اهداف شرکت برق منطقه‌ای خوزستان درسند چشم‌انداز 1404 تحقیقات هستند.

موسیقی را سیاسی نکنیم / برایم فرقی ندارد تار به‌نام کدام کشور ثبت شود
نشست خبری کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران به خوانندگی عالیم قاسیم اف خواننده صاحب‌نام کشور آذربایجان دوشنبه 15 دی ماه در تالار وحدت برگزار شد. به گزارش مهر، عالیم قاسیم اف در ابتدای این نشست خبری گفت: امیدوارم با کمک برادران هنرمندم در تهران و کمک خداوند بتوانیم کنسرت خوبی را به مخاطبان ایرانی ارائه دهیم تا آنها از آنچه که ارائه شده است راضی و خوشحال شوند. تلاش برای نزدیکی به صلح این خواننده باسابقه موسیقی آذربایجان با بیان اینکه موسیقی مرزی ندارد، اظهار کرد: آنچه که برای من در برپایی ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: تبیین رابطه حقوق بشر و حقوق شهروندی
:: روسیه به منظور حفظ موازنه قوا به دنبال کنترل قدرت ایران است
:: آزاد راه تهران- شمال، راهی به بهشت یا بن بست
:: سمینار پروژه‌های خاتمه‌یافته در نیروگاه رامین برگزار شد
:: تبیین رابطه حقوق بشر و حقوق شهروندی
:: فوق لیسانس موسیقی داری، هیچ نداری!
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره : شماره 522
تاریخ : پانزدهم آذر هزارو سیصدو نودو سه
سال : 1393
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح