اجرای تمام تعهدات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش مسکن مهر

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از اجرای تمام تعهدات شرکت آبفا خوزستان در بخش مسکن مهر طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 90 بیش از 30 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر استان آماده تحویل گردید که نسبت به سال ماقبل آن حدود 40 درصد رشد داشته است.

محسن پویا پیشرفت کلی طرح های مسکن مهر استان را 85 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد کل واحد های مسکن مهر استان خوزستان تا پایان سال 91 بیش از 57 هزار واحد مسکونی می باشد که در سال 90 زیرساخت 36 هزار و 500 اشتراک آن ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: سال 89 نیز به منظور واگذاری 13 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر حدود 222 کیلومتر شبکه اجرا گردید که این رقم در سال 90 به حدود 445 کیلومتر می رسید که بخشی از آن در سال 91 اجرا خواهد شد.

رییس هیئت مدیره آبفا استان با اشاره به اینکه در سال 89 حدود 13هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر واگذار شد، یادآور گردید: با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی تاسیسات آب و فاضلاب در سال 90 نیز امکان واگذاری بیش از 36هزار و 500 اشتراک آب و فاضلاب به متقاضیان فراهم شده است.

گفتنی است طرح مسکن مهر مهم‌ ترین ابزار دولت برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن است که اقدامات اولیه آن از سال 86 آغاز شده است.

عشق ويران نمي‌كند
مهرداد ناظري در ماده 16 اعلاميه جهاني حقوق بشر بند دوم آن آمده است كه ازدواج بايد با آزادي و رضايت كامل مرد و زن انجام گيرد. در بند 1 آن نيز تأكيد شده است كه هر مرد و زن بالغي بدون هيچ محدوديتي از حيث نژاد و مليت حق ازدواج و تشكيل خانواده دارند. مرد و زن در ازدواج، در طول دوره ازدواج و فسخ آن حقوقي يكسان دارند. به نظر مي­رسد كه نگاه اين اعلاميه به ازدواج نگاهي متفاوت، انسان­گرا و برابر­طلبانه است. (­Universal­Declaration of Human Rights،2012) اما در ...
NLP چيست؟
دكتر ايمان هنرپور NLP (ان. ال. پي) علمي نوپاست كه موضوع آن مطالعه برجستگي­ها و كيفيت افراد و سازمان­هايي است كه موفقيت­هاي شگرفي را كسب كرده­اند و بعد از پيدا كردن مدل موفقيت، آنان در صدد آموزش اين مدل به ديگران برمي‌آيند. بر اساس اين مدل­يابي NLP به مطالعه چگونگي شكل يافتن تجربه از ذهنيت ما مي­پردازد به اين معنا كه ما چگونه درباره­ي ارزش­ها و عقايد خود مي­انديشيم و چگونه حالات هيجاني و عاطفي خود را خلق مي­كنيم. در واقع NLP چگونگي شكل­گيري دنياي دروني ما از تجربه­هايمان و معني دادن ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح