الو سايه

به جام جهاني نمي‌رويم

فوتباليست دهه 50 تيم ملي هستم. اينك و در سن بازنشستگي تنها دل مشغولي‌ام تماشاي مسابقات است حركاتي را به وسيله بازيكنان تيم­هاي ملي و باشگاهي مي­بينم كه به حال ورزش دلم خيلي مي­سوزد. در زمان من از يك فوتباليست معروف عضو تيم ملي و يك باشگاه پرطرفدار در روي جلد يك مجله عكسي با يك خانم بازيگر آگهي­ تبليغي به چاپ رسيد كه مدير باشگاه در جلو همه بازيكنان كشيده­اي بر صورت او نواخت و تا مدتي او را مورد شماتت قرار مي­داد اما متأسفانه امروزه شاهد هستيم كه بازيكن­سالاري در فوتبال رايج شده تا جايي كه كاپيتان تيم پرطرفدار استقلال تمرين را تعطيل مي­كند ولي متأسفانه با او هيچ برخوردي نمي­شود. آيا با اين بي­انضباطي به جام جهاني مي­رويم؟

 

براي ورود به محدوده جايزه مي دهند

راننده مسافركش:‌ زماني كه براي جلوگيري از آلودگي هواي تهران به خصوص در مركز شهر محدوده طرح ترافيك تعيين گرديد، هيچ­كس باور نمي­كرد روزي برسد كه بتوان با پرداخت پول وارد محدوده طرح ترافيك شد. از اينها بدتر تبليغات شهرداري براي اين منظور است كه متأسفانه در مدخل­هاي ورودي اين محدوده چادرهايي به شكل چتر تعبيه شده و در روي آن نوشته شده چرا جريمه مي­دهيد؟ برگه­هاي مجوز روزانه بخريد و وارد محدوده شويد. بنابراين اگر پول بدهيم و وارده محدوده ترافيك شويم شايد هوا آلوده نشود! 

 

گرد و خاك اهواز

ساكن اهواز هستم و مبتلا به مشكل آسم مي‌باشم. در منطقه خوزستان بلافاصله بعد از تعطيلات نوروز موعد 5 ماهه گرما آغاز مي­شود يعني به عبارت ديگر ما فصل بهار را نداريم. مدتهاست به طور روزانه و بدون وقفه گرد و خاك و شن سرخ شهر ما را مي­پوشاند. مي­گويند اين گرد و خاك­ها از كشور عراق مي­آيد و ظاهراً بايد بيابان­ها را قيرپاشي كرد يا درختان گرمسيري در آن كاشته شود. انتظار ما از مسوولين كشور توجه بيشتر به اين موضوع است كه زندگي ما را فلج كرده است.

 

فعاليت انتخاباتي زود هنگام

از شهريار صحبت مي­كنم و كارمند شهرداري هستم. در شهرستان‌ها كوچك‌ترين حركت انتخاباتي با بوق و كرنا و تحت تعقيب قراردادن از طرف فرمانداري و مقامات قضايي رو­به­رو مي­شود اما در تهران چنين نيست. بعضي از افرادي كه در گذشته كانديداي انتخابات رياست جمهوري شده­اند از شروع سال جديد با استفاده از بيت­المال و ترتيب جلسه و سخنراني و استفاده از امكانات دولتي از جمله استاديوم­ها شروع به كارهايي كرده­اند كه از آن بوي انتخابات مي­آيد و از هم اكنون كه يك‌سال به انتخابات مانده براي خود طرفدار دست و پا مي­كنند. از مسئولين به خصوص رياست محترم جمهور تقاضاي جلوگيري از چنين حركاتي را داريم.

 

جلوي افزايش قيمت را بگيريد

در اين هفته چون گذشته بيشترين تماس‌ها با دفتر نشريه راجع به افزايش بي‌رويه قيمت‌ها بوده است كه تابع هيچ ضابطه‌اي نيست. از جمله خانم كارمند بازنشسته آموزش و پرورش در منطقه 14 كه از پشت تلفن با آه و ناله از دولت تقاضاي جلوگيري از اين همه گراني را داشت، يادآور شد اگر قيمت بنزين گران شود با حقوق بازنشستگي حتي نمي‌توانند نان روزانه را تهيه كنند.

 

آموزش و پرورش توجه كند

از منطقه 2 آموزش و پرورش تماس مي­گيرم. 3 فرزند راهنمايي و دبيرستاني دارم. با شروع تابستان همه ساله غصه من هم شروع مي­شود. اگر فرزندانم سرگرمي مناسبي نداشته باشند حوصله آنان سر مي­رود و مشكل‌آفرين مي­شوند. به فعاليت­هاي فوق­برنامه مثل كلاس­هاي فوتبال و شنا علاقه دارند ولي شهريه­اي كه آموزش و پرورش مي­خواهد خيلي زياد است و از توانائي ما خارج مي‌باشد. لطفاً مسوولين توجه كنند كه سرمايه­گذاري دولت روي فرزندان ما يعني آيندگان بسيار مفيد و بجا خواهد بود. 

 

ج- س از قزوين: از اداره راه و مسكن تقاضا داريم نسبت به جاده قزوين، كورانه، رزجرد قزوين، كوهين، بهرام‌آباد، قاقازان، نيكويه توجه لازم مبذول نمايند و راضي نشوند رانندگان علاوه بر تأخير در رفت و آمد متحمل زيان‌هاي وارد به وسايل نقليه خود شوند.

 

ح-ف: روستاي ارنجك كه در نزديكي قزوين و با فاصله كمتر پشت پادگان واقع است از آب تصفيه شرب سالم و گاز طبيعي محروم مي­باشند و معلوم نيست اين وضع و بي­توجهي تا كي ادامه دارد. ناگفته نماند استفاده از آب زيرزمين بهداشت ساكنين را به خطر انداخته و موجبات يأس و نااميدي اهالي اين روستا شده است.

 

ط ب از قزوين: دو پزشك فوق تخصص غدد با بيماران زياد و مراجعين مواجه هستند و نوبت ويزيت چند ماهه به بيماران مختص خودشان مي­دهند و بيماران متفرقه با مشكل مواجه هستند. انتظار داريم علوم پزشكي در اين مورد توجه لازم را بنمايد.

 

- نزديك به يك سال است كه درمانگاه بيمارستان بوعلي قزوين صبح­ها قطره انسولين به بيماران ديابتي نمي­دهد و از  روز شنبه تا چهارشنبه بعدازظهرها به مدت 2ساعت به ديابتي­هايي كه بتوانند در ساعت مقرر مراجعه كنند انسولين داده مي­شود اين امر موجب نگراني و ايجاد مشكل براي اين قشر از بيماران شده است. اميد است مديريت علوم پزشكي نسبت به ايجاد تسهيلات اقدام مقتضي را معمول و موجبات رضايت بيماران ديابتي قزوين كه تعداد بسياري را تشكيل مي­دهند فراهم نمايند.

 

م- د از قزوين: كانال‌هاي روباز آب كشاورزي دشت قزوين كه مسافت طولاني را تشكيل مي­دهد گه‌گاه موجبات خطرات جاني مي­گردد. از اداره آب منطقه­اي قزوين تقاضا داريم براي رفع هر گونه خطر احتمالي علاج واقعه را قبل از وقوع پيش­آمدهاي آتي بنمايد و آن شركت گام خيرخواهانه­اي بردارد.

 

ب ج از قزوين: آژانس‌هاي تاكسي تلفني و وانت­بارها به علت نداشتن پاركينگ مزاحمت فراواني براي اطرافيان ايجاد نموده و باعث اختلال در عبور و مرور وسايط نقليه مي‌شوند. از مسئولين مربوطه تقاضاي رسيدگي داريم.

تیپ شخصیتی با احساس برون‌گرا و سنجش درون‌گرا
دکتر ع. شاملو، روان‌شناس ساكن سوند مثل بسیاری دیگر از تیپ‌های شخصیتی این تیپ هم  در درجه اول تمرکزش به حوادث بیرونی است که آنها را با احساسات درونی‌اش و سیستمی از باورهای ارزشی خود مورد بررسی قرار می‌دهد. اين گروه به دیگران بسیار علاقمند هستند به همین خاطر اطلاعاتی را که از دیگران جمع‌آوری می‌کنند در اکثر موارد به طور حمایتی از آنها برای کمک به دیگران از آن استفاده می‌کنند. در نتیجه بر ویژگی‌های مثبت و برجسته دیگران تکیه می‌کنند و آنها را مهم جلوه می‌دهند. با داشتن چنین ...
نوشيدني معجزه‌گر؛ تركيب هويج، چغندر و سيب
اين نوشيدني در زمان‌هاي قديم براي مدت‌هاي طولاني رايج بوده است. آقاي سيتو به اين نوشيدني كاملا ايمان دارد، او مي‌خواهد كه اين مطلب به اطلاع تمام كساني كه مبتلا به سرطان هستند، برسد. اين نوشيدني مي‌تواند از بدن در مقابل رشد سلول‌هاي ناسالم محافظت نمايد. آقاي سيتو قبلا مبتلا به سرطان ريه بوده است و يك متخصص طب گياهي از وي مي‌خواهد تا از اين نوشيدني براي درمان استفاده نمايد و وي براي مدت سه ماه به صورت پيوسته از اين نوشيدني استفاده مي‌نمايد و اكنون سلامتي خود را ...
شماره‌ تلفن 1490 از اين پس پاسخگوي سوالات دارويي شهروندان تهراني
سازمان غذا و دارو طي انتشار اعلاميه‌اي عنوان كرد: كليه شهروندان تهراني از ابتداي تيرماه سال جاري مي‌توانند با شماره‌گيري كدخدماتي 1490 تحت عنوان «مراكز پاسخگويي سلامت» سوالات دارويي خود را با كارشناسان مركز اطلاع‌رساني داروها و سموم مطرح نمايند. به گزارش ايسنا، از سال 1386 تا ابتداي سال 1391، شماره تلفن 09646 به طور يكپارچه درتمام كشور متعلق به مراكز اطلاع‌رساني داروها و سموم بوده است و هموطنان در كل كشور با شماره‌گيري 09646 به مركز اطلاع‌رساني داروها و سموم در همان شهر متصل مي‌شدند و سوالات و يا ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
از بلاتكليفي كارمندان قراردادي بگوئيد
دوشنبه 8 خرداد 1391   ::   ناديا
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
اخبار
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح