مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان: استفاده از كالای ایرانی باید تبدیل به فرهنگ شود

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با تاكید بر لزوم تقویت و حمایت از تولید ملی گفت: استفاده از كالای ایرانی باید به فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، كار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی در نخستین نشست شورای معاونان در سال 91 با موضوع 'تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' افزود: به عنوان یك ایرانی مسلمان لازم است با استفاده از كالای داخلی ضمن حمایت از كار و سرمایه ایرانی و تولید ملی، ارزش كار و تولید داخلی را بالا ببریم و با مصرف كالای خارجی كلاس كار خود را پایین نیاوریم.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان در سال گذشته گفت: دشمنان از تاریخ عبرت نگرفته اند و ملت ایران را نشناخته‌اند و نفهمیده‌اند كه برخورد با ملت ایران نتیجه نمی‌دهد. در سال گذشته انواع تحریم‌ها را پیاده كردند اما نه تنها این تحریم‌ها اثری نداشت كه در میل به تولید بیشتر و خودكفایی و تقویت باورهای ملت ایران، موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه‌ی علمی به دست آوردیم.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه خواستار تقویت بازرسی كار، نظارت و حمایت از كار و افزایش كیفیت تولیدات شد و توضیح داد: در بخش حمایت از كار، معاون روابط كار باید امسال در راستای حمایت از كار، ساماندهی بازار كار و پایداری مشاغل نقش فعال، پویا و زنده ایفا كند و حساسیت بیشتری نسبت به فعالیت و عدم تعطیلی واحدها داشته باشد.

وی بر ضرورت پیگیری اشتغال پایدار تاكید كرد و خواستار مطالعات دقیق و جامع امكان‌سنجی برای كسب نتایج حاصل از سرمایه‌گذاری و تعیین عوامل موثر در سودآوری طرح‌ها و پروژه‌ها و تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن بر جامعه شد و افزود: باید توانمندی‌های فرهنگی و اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان شناسایی، بررسی و ارزیابی و به سرمایه‌گذاران و كارآفرینان ارایه شود.

سیدخلف موسوی در ادامه، لزوم تلاش بیشتر برای خدمت عادلانه و بدون منت به مردم را یادآور شد و گفت: با نظر مثبت به مردم و حل مشكلات آن‌ها نگاه كنید و برای كمك به آنان از هیچ كوششی دریغ نورزید. افراد خاص و سفارش شده را بر افرادی كه هیچ كسی را ندارند و كسی سفارش‌شان نكرده است و نمی‌شناسید، ترجیح ندهید و بیشتر به آن‌هایی رسیدگی كنید كه محروم‌اند. ما خدمتگزار مردمی هستیم كه دین خود را به اسلام و انقلاب ادا كرده اند. مردمی كه در وضعیت بد آب و هوایی و در گرد و غبارهای استان با مشكلات بسیاری روبه‌رو هستند.

داستان‌های ایرانی در کانادا شنیده می‌شوند
 کتابخانه‌ عمومی شهر تورنتوی کانادا سه عنوان کتاب ایرانی دیگر را به‌ مجموعه «داستان تلفنی» خود اضافه کرد. به گزارش مهر، طرح «یک داستان بشنو» (Dial - A - Story) ابتکار پرشنونده کتابخانه تورنتو است که علاقه‌مندان از سراسر جهان می‌توانند با شماره تلفن 5400 ـ 395 ـ 416 تماس بگیرند و با انتخاب کتاب مورد علاقه خود، به‌ هر زبانی که می‌خواهند به ‌آن گوش بدهند. در سال 1390 برای نخستین بار زبان فارسی به‌ مجموعه‌ 12 زبان در دسترس این کتابخانه افزوده شد. پیش از آن‌ تنها زبانهای انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیولی، پرتغالی، مندرین، ...
تن آدمي شريف است به جان آدميت
سوري مقدم سعدي در سال‌هاي اول سده هفتم هجري در شيراز و در خانواده متديني به دنيا آمد و در جواني به بغداد رفته و در مدرسه نظاميه و حوزه‌هاي ديگر درس و بحث به تكميل علوم ديني و ادبي پرداخته و به عراق و شام و حجاز مسافرت كرده و مناسك حج را انجام داده و در اواسط سده هفتم هنگامي كه ابوبكربن‌سعدبن‌زنگي از اتابكان سلغري در فارس فرمانروايي داشت به شيراز باز آمد. در سال 955 هجري كتاب معروف بوستان را به نظم آورده و در سال بعد گلستان ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
اخبار
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح