عليرضا بهمني خبر داد: ورود يك ميليون و هفتصد و پنجاه هزار گردشگردر ايام نوروز به منطقه آزاد انزلي

رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي از ورود حدود يك ميليون‌وهفتصد و پنجاه هزار نفر گردشگر در طول ايام تعطيلات نوروز به محدوده اين منطقه خبر داد. عليرضا بهمني با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين ميزان حاكي از رشد ۲۷درصدي استقبال گردشگران به منطقه آزاد انزلي نسبت به مسافرين ورودي نوروز ۱۳۹۰با ميزان يك ميليون و پانصد هزار است.

وي اضافه نمود: در طول ايام تعطيلات نوروزي ميزان گردشگر ورودي به منطقه روزانه در حدود ۹۰هزار نفر بود و اين درحالي است كه در روز آشتي با طبيعت اين ميزان به افزون بر چهارصد هزار بالغ شد.

عليرضا بهمني با بيان اينكه گسترش و متنوع ساختن خدمات گردشگري قابل ارائه از سوي اين سازمان به گردشگران باعث رشد مسافرين ورودي به محدوده اين منطقه شده است، افزود: اين سازمان با تشكيل ستاد تسهيلات سفر با تصويب حدود ۹۰ طرح به استقبال مسافرين رفت كه با استقبال گسترده مواجه شد.

عليرضا بهمني در خصوص انواع خدمات گردشگري ارائه شده از سوي سازمان متبوع خود افزود: برگزاري دو مجموعه نمايشگاه بهاره در مجتمع هاي نمايشگاهي محدوده فاز تجارت؛ اجراي نمايش‌هاي آئيني نوروزي، خياباني و موسيقي سنتي استان به صورت روزانه، برگزاري جشنواره نوروزي در مجتمع‌هاي محدوده منطقه و برپايي چادر عشايري بخشي از خدمات گردشگري ارائه شده از سوي اين سازمان است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با قدرداني از تلاشهاي تمامي خدمتگذاران به مسافرين گرامي در ايام تعطيلات نوروز، کسب رضایت و امنیت گردشگران را اولویت نخست سازمان متبوع خود اعلام کرد و افزود: حضور  ۲۴ ساعته حراست و حفاظت فیزیکی این سازمان؛ وجود حدود ۷هکتار فضای مناسب پارکینگ؛ دارا بودن یکی از بزرگترین طرح‌های ساحلی شمال کشور با مساحتی بالغ بر ۱۹هکتار؛ برگزاری نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان در مجتمع‌های منطقه به منظور حمایت از صنایع  دستی گیلان بخش دیگری از خدمات ارائه شده از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور رفاه بیشتر گردشگران ورودی به محدوده این منطقه را تشکیل می دهد.

خواب، خاطرات غم‌انگیز و دلخراش را تثبیت می‌کند
پژوهشگران علوم پزشکی در کشور  آمریکا می‌گویند نتایج بررسی‌های آنان نشان داده است که خوابیدن افراد بلافاصله پس از وقوع یک حادثه دلخراش موجب تقویت و حفظ بیشتر خاطره آن می‌شود. آنان توصیه کرده‌اند که هرگز بلافاصله پس از یک حادثه دلخراش نخوابید. محققان دانشگاه ماساچوست آمهرست برای اولین بار پیشنهاد دادند که پاسخ احساسی افراد پس از یک حادثه دلخراش، در صورتی که فرد بیدار بماند تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد. در عوض زمانی که پس از وقوع رویداد احساسی منفی، بخوابند خاطرات این حادثه در مغز تقویت ...
5 راه برای عشق ورزیدن به فرزندان
ساختن یک خانواده شاد و خوشبخت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هرکدام از ما می‌توانیم در طول عمر خود انجام دهیم. یکی از اصلی‌ترین وظائف شما به عنوان والدین این است که تلاش کنید فرزندانتان بفهمند که چقدر دوستشان دارید. این کار ساده‌ای نیست اما مطمئن باشید نتیجه‌ای بسیار عالی در بر خواهد داشت. حتی تجسم چنین آینده‌ای زیباست: آینده‌ای که همه بچه‌ها و نوه‌هایتان شب جمعه برای شام به منزلتان می‌آیند و کنار هم جمع می‌شوید، یا مسافرت‌های تابستانی توأم با خنده و عشق. در زیر 5 راه واقعی به ...
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح