حاصل درایت و سخت‌کوشی کارکنان صنعت حفاری کشور 70 روز جلوافتادگی در حفاری یک حلقه چاه توسعه‌ای در میدان نفتی یادآوران

با درایت و سخت‌کوشی کارکنان مدیریت عملیات حفاری دو خشکی شرکت ملی حفاری ایران، حفاری یک حلقه چاه توسعه‌ای در میدان نفتی یادآوران در جنوب غربی کشور 70روز زودتر از برنامه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران معاون مدیر عملیات حفاری دو خشکی این شرکت در این باره توضیح داد: مدت زمان حفاری چاه شماره 22 یادآوران از سوی کارفرما 186روز تعیین شده بود که با تلاش بی‌وقفه، پشتکار و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند متخصصان و کارکنان این شرکت در مدت 116روز به پایان رسید.

مهندس سید عبدالرضا موسوی گفت: حفاری این چاه از تاریخ نهم آذر سال گذشته با به کارگیری دستگاه حفاری 31 فتح کلید خورد و در تاریخ پنجم فروردین جاری تکمیل شد که این موفقیت در نوع خود بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به آغاز عملیات حفاری در میدان یادآوران به وسیله ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران از تاریخ اول اردیبهشت سال 1389 افزود: با استقرار دستگاه‌های حفاری 31 و 28 فتح در این موقعیت تا کنون 5 حلقه چاه شامل 4 حلقه چاه توسعه ای و یک حلقه چاه تعمیری، تکمیل شده است.

معاون مدیر عملیات حفاری دو خشکی شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: این مدیریت در مجموع 23 دستگاه حفاری در اختیار دارد که در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی و به صورت پروژه ای مشغول کار هستند.

وی اضافه کرد: حفاری 18 حلقه چاه زمین گرمایی (ژئو ترمال) در ارتفاعات سبلان در مشکین شهر استان اردبیل در قالب قراردادی با سازمان انرژی‌ها نو (سانا) وابسته به وزارت نیرو از جمله فعالیت‌های مدیریت عملیات حفاری دو خشکی شرکت ملی حفاری ایران است که با استقرار دستگاه حفاری 41 فتح در شرایط اقلیمی بسیار سرد منطقه با موفقیت کامل محقق شد.

كميته انضباطي فوتبال يك بام و صد هوا
ورزش براي خودش داستاني دارد و فوتبال يكي از اين قصه‌هاي هزار و يك شب است. بله فوتبال؛ اين چه دنيايي است كه همه جهان را مجذوب خود كرده و آن قدر فراگير شده كه در پاره­اي از كشورها حتي جلسات كابينه دولت را تحت­الشعاع قرار داده و به تعطيلي مي­كشاند. در قاره­اي موجبات تزلزل حكومت­ها مي­شود و زماني به كمك رهبران خودكامه مي­آيد و وقتي ديگر موجبات عزاي عمومي و تخريب كشورها مي­شود. اين ورزش و سازمان آن به نام فيفا انسان را به ياد سيا CiA و ديگر ...
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
اخبار
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح