كوتاه از قزوين
  • استاندار قزوين در ديدار با احسان لشكري دارنده مدال طلاي مسابقات كشتي جهاني گزينش المپيك لندن، از وي به خاطر كسب سهميه المپيك تقدير كرد. مهندس احمد عجم استاندار خواست با پرورش افرادي همچون لشكري موفقيت كسب سهميه المپيك تكرار شود.
  • فرج ا... فصيحي رامندي به سمت مدير كل امنيتي و انتظامي استانداري قزوين منصوب گرديد. حكم مذكور از سوي احمد عجم استاندار صادر شد.
  • شهر آوج و 56 روستا از توابع آن با گذشت 18ماه گازرساني مي‌شود. مژده اين خبر از سوي مصطفي متولي بخشدار آوج كه در 115 كيلومتري جنوب قزوين واقع است، داده شد.
  • شكري سرپرست شيلات جهاد كشاورزي قزوين با برشمردن افزايش ميزان پرورش و بالا رفتن مصرف سرانه مردم اعلام داشت در اين راستا قزوين مقام دوم كشور را كسب كرد.
گفت و گو با دكتر منوچهر قاسمي- استاد علوم تربيتي: عصر اطلاعات و آموزش در هزاره سوم
سايه تهران- طاهره ميربراتي نظام­هاي آموزشي در عصر اطلاعات به سرعت در حال تغييرند. امروزه ديگر نمي­توان با روش­هاي سنتي آموزش را در كشورهاي مختلف به نتايج مطلوبي رساند. لذا در هزاره سوم تأكيد مي­شود كه نوع نگاه و استراتژي حركت را براي رسيدن به توسعه آموزشي بايد تغيير داد. در اين خصوص دكتر منوچهر قاسمي استاد برجسته در زمينه آموزش و علوم تربيتي معتقد است كه تغييرات آموزشي بايد تدريجي، آرام آرام و با توجه به استراتژي مبتني بر مطالعات پايدار باشد. دكتر قاسمي كه عضو هيات علمي دانشگاه ...
اطلاعات جدید از سوء‌استفاده جدید بانکی هک 3 میلیون کارت رد نشد
 مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اشاره به سوء استفاده برخی از افراد از موقعیت‌های خود در نظام بانکی، گفت: ادعاهای تماس گیرندگان اثبات شده نیست، ضمن اینکه مشتریان بانکها می توانند با تغییر رمز کارت خود نسبت به استفاده از کارتهای بانکی اقدام کنند.ناصر حکیمی در گفتگو با مهر در مورد لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکها، از هماهنگی بانک مرکزی با بانکهای کشور به منظور تغییر رمز کارتهای بانکی خبرداد و گفت: در حال حاضر مشتریان بانکها می توانند با تغییر رمز کارت خود نسبت به استفاده از کارتهای بانکی ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح