ثبت‌نام مسکن ویژه تهران از عید فطر

شرایط ثبت نام مسکن ویژه در شهر تهران که از زمان اعلام آن از سوی وزیر راه و شهرسازی اواسط تابستان اعلام شده بود، تا آخر این هفته اعلام می‌شود و ثبت‌نام هم از عید فطر آغاز خواهد شد. البته متقاضیان مسکن مهر شهر تهران را از مستاجرانی هستند که در شهر تهران سکونت داشته‌اند بنابراین متقاضیان از دیگر شهرها نمی‌توانند برای این طرح ثبت‌نام کنند.

گرچه دولت قصد داشت با ساخت مسکن مهر در شهر های جدید اطراف تهران از افزایش جمعیت در پایتخت جلوگیری کند اما عدم استقبال مستاجران از شهرهای جدید و افزایش روز به روز قیمت در تهران موجب شد که دولت تصمیم به ساخت مسکن مهر در شهر تهران بگیرد.

این موضوع موجب شد که دولت مناطق تهرانسر، حکیمیه و چیتگر را برای ساخت مسکن مهر در شهر تهران در نظر بگیرد و به همین منظور در ابتدا کلنگ ساخت در تهرانسر برای ساخت 10 هزار واحد مسکن مهر به زمین زده شد.

براساس این گزارش، دولت انتظار دارد که با ساخت این آپارتمان‌ها در شهر تهران که با مشکلات شهرهای جدید مانند تامین آب، برق و گاز و حمل و نقل روبرو نیست، مشکل خانه‌دار شدن تهرانی‌ها حل شود و همین امر قیمت‌ها را تا حدودی کاهش دهد. این آپارتمان‌ها به نسبت به دیگر واحدهای مسکن مهر، گران‌تر است و براساس شرایطی که تاکنون اعلام شده، متقاضی باید مبلغی را برای پیش پرداخت بپردازد و توانایی پرداخت ماهیانه یک میلیون تومان را هم به عنوان اقساط وام داشته باشد.

 پیش از این علی نیکزاد در گفتگو با مهر در خصوص اجرای طرح مسکن مهر در شهر تهران، گفته بود: شرایط متقاضیان برای مسکن مهر شهر تهران از اواسط ماه آینده اعلام می‌شود و هم اکنون این واحدها در حال ساخت هستند. وی اعلام کرده بود: هنگامی‌که کاراجرایی 50 هزار واحد شروع شد ثبت‌نام آغاز می‌شود و در حال حاضر عملیات اجرایی 25هزار واحد شروع شده است و تا زمانی که فونداسیون 50هزار واحد انجام نشود از متقاضی ثبت‌نام نخواهد شد.

 وزیرراه و شهرسازی در خصوص مشکل معارض برای زمین‌های مسکن مهر شهر تهران، گفته بود: این زمین‌ها همگی برای دولت هستند و مشکلی بابت اختصاص این زمین‌ها نیست، ضمن آنکه ساخت و ساز هم در این زمین‌ها شروع شده است.

«طعم رنگ‌ها» نياوران را شيرين كرد
نمايشگاه نقاشي‌هاي هنرمند معاصر شهرزاد دريازاده با عنوان «طعم رنگ‌ها» در فرهنگسراي نياوران گشايش يافت. در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه كه در روز جمعه 29دي ماه كه با حضور ايران درودي، بانوي نقاشي ايران برگزار شد، هنرمندان و شخصيت‌هاي فرهنگي بسياري از جمله بهاره رهنما، سيروس ابراهيم‌زاده، ناهيد كبيري، سروش قهرمانلو، پيام ايرايي، بزرگمهر حسين‌پور، امير مهدي ژوله، كيارش زندي و بيتا منصوري حضور داشتند. شهرزاد دريازاده فارغ‌التحصيل هنرستان گرافيك و معماري و تحصيل‌كرده دانشكده هنر و معماري در رشته طراحي صنعتي است. وي همچنين سابقه فعاليت در زمينه تدوين و ...
ريشه‌هاي فرهنگي خود را بشناسيم و آن را حفظ كنيم
طوبی زواره آقای شاپور ترابی گودرزی از استادان و هنرمندان پیشکسوت هنر معرق در سال 1310 به دنیا آمد. وي از سن 12سالگی به هنرستان کمال‌الملک رفته و پس از فارغ‌التحصیلی به تدریس در دبیرستان‌های خوارزمی، هدف و دانشگاه الزهرا و هنرستان کمال‌الملک مشغول شد و همزمان در وزارت فرهنگ‌و‌هنر وقت مسئولیت امور كارگاه‌های هنری را تا زمان بازنشستگی به عهده داشت. آثار بسياري از وي در موزه‌هاي معتبر كشورهاي اروپايي به نمايش درآمده است. در چند نوبت نيز از طرف وزراي فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامي مورد تشويق قرار گرفته و لوح ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
اخبار
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح