ازدواج در قبرستان!

برترین ها: دیان والر و رندی کجارلند جشن ازدواج خود را در قبرستان برگزار کردند چون دوست داشتند همه اعضای خانواده و دوستان، حتی آنهایی که دیگر زنده نیستند، در جشن ازدواجشان حضور داشته باشند. تعداد مهمان‌های زنده این مراسم حدود 60 نفر بود!

این زوج که از اهالی ایالت مینسوتای آمریکا هستند، مراسم ازدواج را در مقابل قبر پدر و مادرشان برگزار کردند چون می‌خواستند همه عزیزانشان در جشن ازدواج شرکت کنند.

آقای کجارلند می‌گوید: «بعضی‌ها به این کار ما می‌خندند، اما قصد ما در واقع احترام به والدین و دوستانی که دیگر بین ما نیستند بوده است. بعضی دیگر با شنیدن ماجرای ازدواج ما تحت تاثیر قرار گرفتند و اشک در چشم‌هایشان جمع شد.»

آقای کجارلند و همسرش می‌گویند که از دوران نوجوانی به هم علاقه داشتند و پدر و مادرشان همیشه ازدواج آنها را تایید می‌کردند و شاید به همین دلیل باشد که چنین تصمیمی گرفته‌اند. اولین آشنایی آنها به 35سال پیش بر می‌گردد، ولی در آن زمان سن آنها برای ازدواج مناسب نبود. هردوی آنها بعدها با اشخاص دیگری ازدواج کردند اما بعد از مدتی طلاق گرفتند و تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند. هر دوی آنها پدر خود را زمانی که بسیار جوان بودند از دست دادند.

خانم والر می‌گوید: «مطمئن هستم که اگر زنده بودند از دیدن مراسم ازدواج ما خیلی خوشحال می‌شدند. به همین دلیل تصمیم گرفتم مراسم ازدواجم را در کنار قبر آنها برگزار کنم.»

در طی مراسم مهمان‌ها به خواست عروس و داماد گل‌هایی را برسنگ قبر پدر و مادر آنها قرار دادند.

الو سايه
مخالفت چرا؟ مغازه‌داري هستم كه جنب حرم حضرت عبدالعظيم(ع) كار مي‌كنم. اين مغازه بيش از 40 سال است در شهرري همچنان با همان بافت قديمي بر جاي مانده است. وقتي به خيابان‌هاي مركزي شهر تهران مي‌روم تفاوت و تبعيض را به عينه مشاهده مي‌كنم. تمام زيباسازي‌ها و توجه شهرداري تهران به خود شهر مي‌باشد و از شهرري و باقرشهر هيچ خبري نيست. حالا كه فهميده‌ام استاندار محترم تهران به فكر استقلال شهري اين خطه كهن و قديمي است متأسفانه شهرداري بناي مخالفت با آن را دارد. لطفاً بنويسيد و بگوييد كه ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
اخبار
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح