فال هفته

فروردین: این هفته خاطرات مربوط به گذشته‌تان زنده می‌شود اما مثل اینکه شما زیاد دوست ندارید که آینه‌ای در پشت سرتان قرار گفته و روزهای گذشته را ببینید. شما به خاطر اینکه می‌خواهید زودتر به مقصد خود برسید دوست ندارید که در طول مسیر حرکتان قطع شود.

اردیبهشت: این هفته شما نیاز به وقت خالی داشته و واقعاً به استراحت و زنگ تفریح احتیاج دارید. به یاد داشته باشید، زمانی که شما برای خودتان می‌گذارید مهم نیست، بلکه کیفیت کارهایی که در یک محدوده زمانی کوتاه انجام می‌دهید اهمیت دارد.

خرداد: این هفته ماه شما در خانه املاک شما قرار دارد و شما بیش از اندازه نسبت به چیزهایی که دارید انحصارطلب شده‌اید و حس مال دوستی‌تان گل کرده است! اما وقتی صحبت از مایملک می‌شود، به خصوص اگر ازدواج کرده باشید یا وقتی پای یک دوست صمیمی‌مطرح باشد، لازم است که آنها را هم در نظر بگيرید. 

تیر: این هفته ماه در نشانه حساس شما قرار گرفته است و شما مبهوت قدرت احساسات خود شده‌اید، احساسات شما مدام در حال تغییرند و افکارتان نیز از این سو به آن سو می‌روند و تلاش شما برای فکر نکردن فایده‌ای ندارد. بهترین کاری که در این هفته می‌توانید انجام دهید این است که بین خواسته‌هایی که از دیگران دارید و آرزوهایتان تعادل و سازگاری ایجاد کنید.

مرداد: این هفته شما در حالی که سعی می‌کنید چیزهایی را بخورید که بیشترین فایده را برایتان دارند، ترجیح می‌دهید که به فعالیت‌های منظم خود بچسبید! متأسفانه آرزوهای ناآگاهانه ممکن است شما را از مسیر اهداف منطقی‌تان دور گرداند. اگر این هفته کمی‌کارهایتان را کنار گذاشتید به خودتان سخت نگیرید.

شهریور: این هفته ماه در خانه اهداف بلندمدت قرار دارد و می‌تواند حمایت‌های احساسی سودمند دوستان و خانواده‌تان را شامل حالتان کند اما این اتفاق مثل یک شام مجانی نیست! برای اینکه این هفته هرکسی که از شما حمایت کند نسبت به تغییراتی که شما در زندگی‌تان ایجاد می‌کنید سخت‌گیری می‌نماید.

مهر: این هفته ماه شما در خانه مسئولیت‌های اجتماعی قرار گرفته است و انگار که از شما خواسته‌اند از افراد دیگر محافظت کنید! اگر این هفته از عهده کارهایی که از شما خواسته شده است برنیایید، مطمئنا مسئولیت پذیریتان زیر سئوال می‌رود.

آبان: در این هفته شما به طور ذاتی توانایی خارق‌العاده ای دارید که برای هر مشکلی راه حل مناسبی پیدا کنید. شاید شما به دیگران بگویید که کار خیلی خاص و عالی انجام نداده‌اید اما حقیقت موضوع این است که جواب‌های شما خیلی هوشمندانه خواهد بود. این کارتان مثل پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است!! پس فرصت‌های خود را از دست ندهید.

آذر: این هفته ماه کامل برای شما تبدیل به یک چالش شده است، برای اینکه خانه مربوط به افراد دیگر را فعال کرده و شما احساس می‌کنید به جز موضوعات مهم و اساسی حرفی برای گفتن ندارید. اگر در این هفته سعی کنید که شرایط جدید خود را قبول کنید، سدها و موانع از سر راهتان کنار رفته و راه شما باز می‌شود.

دی: این هفته شما می‌خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه، چرا که می‌خواهید فعالیت‌هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه این هفته شما در حالی که اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساساتتان نیز تغییر می‌کنند. 

بهمن: در این هفته امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده‌ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی به شما پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت‌کننده را بازی کنید؛ در عوض سعی کنید که از حرف‌هایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید.

اسفند: این هفته ماه در خانه خلاقیت و احساسات عاشقانه‌تان قرار می‌گیرد و شما را قادر می‌سازد که سرگرمی‌داشته باشید و همچنین در لحظه حال بتوانید با احساسات خود درست برخورد کنید. با همه این احوال امکان دارد دوستان‌تان جدیت بیشتری را در کار شما طلب کنند و قصد و نیت شما را از گفته‌هایتان متوجه نشده و آنها را سوءتعبیر کنند ولی این هفته شما باید قبل از هر کاری این سوءتفاهمات را برطرف کنید.

اعطاي گواهي نامه لياقت، راهكاري براي تربيت معلم خلاق
دكتر منوچهر قاسمي- استاد علوم تربيتي از لندن طي دو مقاله گذشته بحث شيوه‌ي گزينش معلم در كشور ما مطرح شد و اشاره مختصري نيز به نحوه­ي گزينش معلم در كشورهاي علمي و صنعتي جهان صورت گرفت. قرار شد راه­هايي براي گزينش بهتر و موفق­تر ارائه بدهد و اين اميد وجود داشته باشد كه برنامه­ريزان و مسئولان تصميم­گيري آموزشي كشور به آن توجه داشته و آن را مورد بررسي قرار دهند. در حال حاضر داوطلبان معلمي از طريق آزمون سراسري انتخاب شده و پس از دوره­ي چهار ساله در دانشگاه ...
کدام را باور کنیم؛ گرد و خاک کشنده هست یا نیست؟
امید کریمی: کسی نباید شک داشته باشد که گرد و خاک، به هرحال ریه را از پا در می‌آورد و حداقل سرفه‌های خشک و سوزش چشم را به همراه دارد. این تجربه‌ای است که همه ایرانیانی که در 10 سال گذشته در گرد و غبار و گرد و خاک زندگی کرده‌اند، دارند. اما رییس سازمان محیط زیست می‌گوید گرد و خاک‌ها کشنده نیستند. البته به استثنا دو گروه؛ بیماران قلبی و زنان باردار. هرچند محمدجواد محمدی‌زاده، از واژه گرد و خاک استفاده نمی‌کند؛ ریزگردها. او در سخنرانی پیش از خطبه‌های ...
هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و هند برگزار شد
هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و هند عصر روز پنجشنبه مورخ 18/3/91 با حضور دكتر مجيد سرسنگي مديرعامل خانه هنرمندان، دكتر منوچهر متكي وزير سابق امور خارجه، دكتر حسن بلخاري پژوهشگر، دكتر محمد سرير مديرخانه هنرمندان و دي­پي­سريواستاوا سفير هند و جمعي از مسئولين سازمان فرهنگ و ارتباطات گشايش يافت. در اين مراسم پس از نواخته شدن سرود جمهوري اسلامي ايران و هند، آياتي از كلام­ا... مجيد تلاوت شد، پس از آن مراسم روشن نمودن چراغ­هاي سنتي هند با حضور آقايان دكتر محمد سرير، دكتر منوچهر متكي، دكتر مجيد سرسنگي، ...
به زودي هفته هاي فرهنگي ايران و اتريش و ايران و روسيه برگزار مي¬شود
مجيد سرسنگي مدير عامل خانه هنرمندان ضمن ابراز خشنودي از برگزاري هفته هاي فرهنگي به خبرنگار سايه تهران اظهار داشت: اقدام خوبي كه خانه هنرمندان در ارتباط با هفته فرهنگي ايران و هند انجام داده  باعث تداوم دوستي و آشنايي شخصيت­هاي برجسته‌ي علمي و فرهنگي دو كشور خواهد شد. وي در ادامه تأكيد كرد كه هم­اكنون مقرر گرديده است كه اين گونه برنامه ها تداوم يافته تا ايران بتواند با ساير كشورها ارتباطات مناسب فرهنگي برقرار نمايد. وي وعده داد كه قرار است هفته فرهنگي اتريش پس از هفته فرهنگي ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح