در استان گيلان؛ جوانان براي جراحي بيني با هم مسابقه گذاشته‌اند

ابراهيم نيازمند

گفت: اخيراً در يكي از روزنامه‌هاي محلي به نقل از دكتر محمدحسين قرباني نماينده مردم آستانه اشرفيه و بندر كياشهر مطالبي نوشته شده كه خيلي از جوانان گيلاني را نگران كرده است!‌

گفتم: نماينده مجلس معمولاً مطالبي را عنوان نمي‌كند كه مردم حوزه انتخابيه‌اش را شاد كند، آقاي دكتر قرباني مگر چه گفته است كه باعث نگراني جوانان شده است؟

گفت: دكتر قرباني چون عضو بهداشت و درمان مجلس است گفته است: اجراي طرح پزشك خانواده موجب كاهش آمار جراحي‌هاي زيبايي در كشور مي‌شود. با اجراي اين طرح بايد شرايط داوطلبان براي جراحي‌هاي زيبايي به تأييد پزشك خانواده برسد. دكتر قرباني يادآور شده بر اساس آمارهاي بهداشت جهاني كشور ايران از نظر ميزان جراحي‌هاي زيبايي در جايگاه نخست قرار دارد.

گفتم: دكتر قرباني پزشك است و متوجه اين مهم شده است، ايشان صلاحيت چنين اظهارنظر‌هايي را دارد.

گفت:‌ حالا اگر آقاي دكتر قرباني اين بيني قلمي‌ را نمي‌داشت و نظير عليرضا خمسه هنرپيشه معروف بيني درازي مي‌داشت آيا بيني خود را در اختيار جراح زيبايي نمي‌گذاشت، يا مثل عليرضا خمسه مي‌گفت: مردم مرا با اين بيني دراز دوست دارند؟‌

گفتم: چرا اين طور مقايسه مي‌كني؟ دكتر قرباني از ديد پزشكي اظهارنظر مي‌كند. شما نمي‌دانيد در همين گيلان جوانان به خصوص دختران و زنان چطور به مسئله زيبايي و جراحي بيني به خاطر تغيير چهره خود روي آورده‌اند. بگذريم از اينكه بعضي با جراحي بيني نازيباتر و با جراح درگير شده‌اند ولي اغلب از جراحي بيني خود راضي هستند.

گفت: آقاي دكتر قرباني اصلاً معترض شده و گفته است آمار چشم‌گير جراحي زيبايي به ويژه بيني در كشور غيرقابل قبول و غيرمنطقي است.

گفتم: اعتقاد خودشان را بيان كرده است. دكتر قرباني تأكيد دارد كه دولت نيز مي‌تواند با ايجاد اشتغال براي جوانان به آنها هويت بخشيده ضمن اينكه وقتي جوانان داراي كار شده، ازدواج كنند و زندگي تشكيل دهند و با آرامش به دنبال كسب مهارت‌هاي جديد و ارتقاي سطح سواد خود باشند، كمتر دچار كمبود اعتماد به نفس شده و براي تغيير موقعيت خود و كسب محبوبيت اجتماعي به فكر تغيير ظاهر خود مي‌افتند.

گفت: همين جوان تحصيلكرده آيا مي‌رود با دختري تحصيل‌كرده كه دماغي دراز و كج دارد با چشمان لوچ ازدواج كند؟ آيا آن دختر شوهر گيرش مي‌آيد؟ ناچار است برود دنبال جراحي زيبايي بيني خود را عمل كند و براي چشمانش كه خود را از لوچي نجات دهد نزد دكتر حاذقي مراجعه نمايد يا جوان تحصيل‌كرده اگر بيني‌اش سر بالا رفته اگر عمل نكند كدام دختر او را مي‌پسندد، آيا اين جوان از داشتن چنين بيني سربالا رفته رنج نمي‌برد؟ طبعاً بايد عمل كند و بيني را قلمي‌ ‌كند تا بتواند با دختر دلخواه خود پيوند زناشويي را ببندد.

گفتم: شما فكر مي‌كنيد آقاي دكتر قرباني با جراحان پلاستيك مخالف است؟

گفت: آقاي دكتر فكر نكرده است اگر نظرشان اعمال شود چقدر مخالف پيدا مي‌كند و در دوره بعد تمام دختران و پسران كج‌بيني تبليغ منفي عليه‌اش خواهند كرد و رقيبش خيلي ساده در انتخابات پيروز خواهد شد؟

گفتم:‌ حتماً آقاي دكتر همه فكرها را كرده است كه اقدام به چنين اظهارنظري كرده است. وي به اعتقاد خود خواسته است خدمتي بكند.

گفت: ‌چهار سال دير نيست بعد به حرفم خواهي رسيد.

شلیک تک‌تیراندازها به موش‌های پایتخت
رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از شبانه روزی شدن مبارزه با موش در پایتخت خبر داد و گفت: 10 اکیپ تیرانداز شب‌ موش‌های تهران را هدف می‌گیرند. به گزارش ایسنا، محمد هادی حیدرزاده با اشاره به اینکه پیش از این مبارزه با موش در پایتخت به صورت شیمیایی انجام می‌شد، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مبارزه با موش در تهران در ساعات روز به صورت شیمیایی در ساعات شب با کمک اکیپی از تیراندازان حرفه‌ای و با استفاده از تفنگ بادی انجام می‌شود و بدین ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح