در آينده ايران، يكي از مراكز كاهش وزن دنيا خواهد شد

رشت- ابراهيم نيازمند

امروزه يكي از معضلاتي كه جامعه را در برگرفته بحث چاقي و چگونگي كاهش وزن است كه بعضي از افراد چاق براي كاهش وزن خود از راه‌هايي نظير مراجعه به متخصصين تغذيه، باشگاه‌هاي ورزشي يا داروهاي چربي‌سوز يا پناه بردن به تبليغات مختلفي كه از رسانه‌هاي بيگانه مشاهده مي‌كنند و مجبور به صرف هزينه‌هاي بالايي مي‌شوند كه اكثر مواقع جواب مثبتي هم حاصل نمي‌شود، مراجعه مي‌كنند. افشين پورمحمد مربي جواني كه توانست در مدت يك سال وزن جوان 22 ساله خشك‌بيجاري را از 201 كيلو به 82 كيلو كاهش دهد و توانست ركورد سريع‌ترين كاهش وزن جهان را در گيلان به ثبت برساند طي گفت‌وگويي به خبرنگار ما گفت:‌ اهل و ساكن خشك‌بيجار از توابع شهرستان رشت هستم. از سال1370 تاكنون به رشته ورزشي پرورش اندام مشغول و در سال 1383 موفق به دريافت مدرك مربيگري درجه يك پرورش اندام كشوري شدم.

پورمحمد اضافه كرد: در طول دوران ورزشي 40 جام قهرماني از مسابقات مختلف شهرستاني، استاني و كشوري به دست آوردم. در دوران مربيگري خود براي كاهش وزن افراد بدون استفاده از قرص و داروهاي چربي‌سوز عمل كرده‌ام. از ابتداي كارم علاقه زيادي براي كاهش وزن افراد سنگين وزن داشتم و در اين راستا تحقيق كرده و مطالعات فراواني داشته و كتاب‌هاي انديشمندان و بزرگان ايران را سرلوحه كار خود قرار دادم. كاهش دادن وزن افراد فوق سنگين هميشه برايم لذت‌بخش و جذاب است و اين مسئله نشأت گرفته از احساس دروني است كه به طور جدي توانسته‌ام تحقيقات گسترده‌اي را آغاز كنم.

پورمحمد افزود: با شيوه‌هاي مخصوص به خودم وزن افراد را كاهش مي‌دهم. تمرين مداوم، خودباوري، تصويرسازي ذهني، اعتماد به نفس رفتاري، حسي و معنوي و رقابت است به طوري كه فرد مورد نظر را به صورت مستمر مورد ارزيابي و مشاوره قرار داده و زندگي روزمره فرد فوق سنگين را زير ذره‌بين قرار مي‌دهم، روش‌هاي كاملاً طبيعي كه شايد انجام آن براي متخصصين تغذيه نيز مشكل باشد. پورمحمد اين چهره خبرساز پرورش‌اندام يادآور شد: رضا ديداري جوان 22 ساله‌اي كه از همه پزشكان نااميد شده بود و اميدي به زنده ماندن نداشت، در اولين ديدار از خداي خودم خواستم كه توانايي بالايي به من بدهد كه در اين آزمايش الهي سربلند بيرون بيايم چرا كه كاهش وزن رضا ديداري به مانند شكستن صخره‌هاي عظيم يك كوه بود. چاقي وي از همان دوران كودكي آغاز شده بود. رضا ديداري به دليل چاقي مفرط در زندگي اجتماعي محروم بود. در پاره‌اي از مواقع روزهاي اول با لودر جابه‌جا مي‌شد و راه رفتن برايش غيرممكن بود و به همين جهت به دليل ويژگي‌هاي خاص وي بايد فشارهاي روحي و رواني زيادي را متحمل مي‌شدم. گاهي با خود مي‌گفتم واقعاً ‌مي‌توانم در كاهش وزن رضا ديداري موفق شوم كه خوشبختانه در مدت 365روز با تمام وجود با حمايت همه جانبه در كنارش بودم و با روش‌هاي خاص خودم 119 كيلوگرم وزنش را كاهش دادم.

پورمحمد خاطرنشان كرد: تاكنون وزن افراد ديگري را هم كاهش داده بودم كه ميانگين كاهش بين 30 تا 50 كيلوگرم بود اما اين جوان اسطوره كاهش وزن جهان بود كه حاصل زحمات 21ساله مرا در تحقيقات و مطالعاتي كه از بزرگان گذشته به دست آورده بودم نتيجه خوبي حاصل شد. كاهش وزن فقط ارتباط به تغذيه و پايين و بالا بردن كالري‌ها نيست، بهترين چربي‌سوزها را در غذاهاي طبيعي مي‌توان پيدا كرد. در حال حاضر چندين فوق سنگين 180 و 190 كيلويي در پروسه كاهش وزن مراجعه‌كننده دارم كه تا چند ماه آينده نتيجه را از طريق جرائد اعلام خواهم كرد. افتخار مي‌كنم كه به عنوان يك ايراني توانستم بهترين بهره‌گيري از علم و فنون بزرگان ببرم و بدون استفاده از قرص و داروهاي چربي‌سوز، عمل جراحي و غيره وزن جوان 22 ساله‌اي كه از زندگي نااميد شده بود كاهش بدهم و آن قدر به تجربياتم خواهم افزود تا معضل بزرگ چاقي در سطح ايران و جهان ريشه‌كن شود و ايران را به عنوان بزرگترين مركز كاهش وزن به جهانيان معرفي كنم. فقط متأسفم كه چرا صدا و سيماي گيلان و اداره كل جوانان و ورزش استان با كم‌لطفي از كنار اين مسئله به سادگي گذشتند و اين كار را طبيعي جلوه دادند. در هر حال حاضرم سنگين‌ترين فرد ايران و جهان را زير نظر داشته باشم و بدون استفاده از مكمل‌هاي بازاري يك بار ديگر ركورد ديگري را به ثبت برسانم.

تا سه نشه بازي نشه/ استعفا شهامت مي‌خواهد
علي‌اكبر بهبهاني باورها و ارزش‌هايي كه تسلط و كنترل اجتماعي را مشروعيت بخشيده يا به عبارت ديگر اختيار شده است در بسياري از امور كشور ما تعبيري ديگر يافته است. به نوعي كه در جامعه كنوني ما اقتدار منهاي نظم با اعمال صددرصد افكار و سليقه بر سازمان يا نهاد سايه افكنده و بر اين روال فوتبال را بيراهه كشانده است. واضح‌تر اينكه سكانداران فدراسيون خود را قيم و ولي ملت و به خصوص جوانان دانسته و هر بلائي را بر سر پرجاذبه‌ترين ورزش دنيا مي‌آورند و هيچ كس را هم ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
اقاي پورمحمد كار بزرگي انجام دادندو اينجور كه توي خبر جالبتون نوشتيد اين اقا پر از عشق و نبوغ و تجربست اما متاسفانه در ايران از توان ايشون استفاده نميشه
دوشنبه 2 مرداد 1391   ::   نازنين
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
تماس با ما
درباره ما
اخبار
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح