الو سايه

وعده ارزاني چه شد؟

كارمند وزارت صنعت و معدن و تجارت هستم. مدتي قبل مسوولين ما وعده دادند كه در تيرماه بسياري از اجناس ارزان مي‌شود كه نه تنها اين عمل صورت نگرفت بلكه قيمت بسياري از مايجتاج نيز گران‌تر شده است از جمله قيمت شير كه به جاي 1200تومان به 1500 و 1600 تومان افزايش پيدا كرده است. اميدوارم مسوولين وعده‌هايي بدهند كه محقق شود.

 

شهرداري با بولدوزر آمد

در اتوبان امام علي(ع) ساكن هستيم. از نظر شهرداري و تقسيمات در محدوده منطقه 8 قرار داريم. 4 روز پيش ساعت 10 شب از طرف شهرداري آمدند و با بولدوزر به جان ديوار خانه ما افتادند و وسايل ما را اول در خيابان ريختند و سپس بدون اينكه دلشان بسوزد به خصوص يخچال و وسايل برقي را با بي‌رحمي ‌در يك محلي نزديك خانه ما ريختند. در برابر اعتراضي‌هاي ما گفتند بايد تخريب مي‌شد و شما مراجعه مي‌كرديد به شهرداري تا به شما پول مي‌داد. اينجا مانده‌ايم كه با اين پول كه شهرداري مي‌خواهد بدهد يك آپارتمان نقلي هم نمي‌توانيم بخريم

 

هواي ناسالم

راننده سرويسي در خيابان مفتح هستم. چند سال پيش به بهانه آلودگي هوا آمدند محدوده طرح ترافيك ايجاد كردند كه هواي مركز شهر آلوده نشود ولي امسال چند نوبت نقاط آلوده تهران را راديو اعلام كرد كه ميدان ونك، قلهك و ميدان آزادي هم از جمله نقاط آلوده بود. بهتر نيست شهرداري محدوده طرح ترافيك را بردارد زيرا اگر قرار است مردم 12 يا 13 هزار تومان بدهند و وارده محدوده شوند پس همان بهتر كه محدوده حذف شود.

 

مسكن مهر تقويت شود

اگر مسوولين مي‌خواهند براي هميشه مشكل اصلي و اساسي مسكن در كلان شهرها حل شود بايد مسكن مهر را جدي گرفته و به جاي مصاحبه راه‌هاي عملي بيشتري را به كار بگيرند. از جمله در اطراف پرند، اسلام‌شهر، شهرري، رودهن، دماوند و ورامين با اختصاص اين همه زمين‌هاي لم‌يزرع و خشك مي‌توان براي هميشه اين مشكل را در تهران حل كنند و من و امثال من بي‌‌پناه را ياري دهند.

 

ارشاد به جاي جريمه

راننده خلافكار:‌ مأمورين راهنمايي و رانندگي به چه علت در انتهاي خيابان‌هاي ممنوع و يك طرفه مي‌ايستند و رانندگان متخلف را جريمه مي‌كنند. بهتر است در ابتداي اين خيابان‌ها بايستند تا اصولاً جرم و خلافي رخ ندهد كه نياز به جريمه كردن باشد زيرا هميشه گفته‌اند جلوي ضرر را هر جا بگيرند منفعت است. در بهداشت هم مي‌گويند پيشگيري بهتر از درمان است. و سخن آخر اينكه اگر ملت ما يك روز همه با هم اراده كنند كه تخلف رانندگي نكنند اين همه مأمور راهنمايي و رانندگي چگونه حقوق خود را دريافت مي‌كنند؟

 

لبنيات گران است

زني خانه‌دار هستم. با همسرم و يك فرزندم در يك خانه محقر در فلكه دوم نازي‌آباد زندگي مي‌كنيم. از سال‌هاي خيلي دور وقتي مي‌خواستيم به كسي تعارف كنيم، مي‌گفتيم نان و پنير ساده مي‌شه و مردم را به دعوت به منزل فرا مي‌خوانديم. اما امروزه ماست و پنير با آن قيمت زياد حتي از يك چلوخورشت هم گران‌تر است. از علماي بهداشت و تندرستي سوال مي‌كنم براي افراد مسن كه كلسيم از ضروريات است با اين گراني لبنيات چه كنند؟

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح