انجام پیشرفته‌ترین درمان کودکان سرطانی در محک / محک جزو 10سازمان غیردولتی برتر دنیا

موسسه محک یکی از برترین سازمان‌های مردم نهاد جهان است. مدیر عامل موسسه محک (حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) گفت: پیشرفته‌ترین درمان سرطان یعنی پیوند سلول‌های بنیادی در بیمارستان محک انجام می‌شود. به گزارش سایه، آراسب احمدیان شنبه شب در مراسمی‌ با عنوان مهربانی با حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، افزود: کودکان مبتلا به سرطان برای درمان، نیازی به اعزام خارج از کشور ندارند، چون پیشرفته‌ترین درمان در بیمارستان محک در داخل کشور انجام می‌شود.

محک جزء 10رتبه برتر سازمان‌های مردم نهاد جهان

وی با بیان رتبه بندی موسسات غیردولتی در سطح دنیا درسال 2013 تصریح کرد: موسسه محک در سال 2013 به امتیاز 5/92 درصد دست یافت و در بین 263 سازمان غیر دولتی دنیا، حایز رتبه دهم شد. مدیر عامل موسسه محک (حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) اظهارداشت: فعالیت‌های خیریه، ریشه در تاریخ این سرزمین دارد. احمدیان در توضیح اظهاراتش گفت: ساخت مدارس، مساجد، پل و راه‌های روستایی در قدیم، توسط خیرین انجام می‌شد که این فعالیت‌ها، امروزه با تغییر شیوه زندگی در قالب سازمان‌های مردم نهاد نمود یافته‌اند. وی افزود: برخی می‌گویند؛ محک موسسه‌ای پولدار است. به جرات می‌گویم از آنجا که این سازمان برپایه سرمایه اعتماد مردم شکل گرفته است واقعا سازمانی ثروتمند به شمار می‌آید. مدیر عامل موسسه خیریه محک گردش مالی این موسسه در سال 93 را 131 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: 110میلیارد تومان از این مبلغ برای 9هزار و 500 کودک مبتلا به سرطان در 32بیمارستان کشور هزینه شد. به گفته وی، 710نیروی انسانی موظف، در سه شیفت (نوبت) بیمارستان و همچنین 300نیروی داوطلب در موسسه محک فعالیت می‌کنند. احمدیان افزود: شاید بسیاری معتقد باشند کمک حتی هزار تومانی مردم را مستقیم به دست کودک مبتلا به سرطان برسانیم. 850تومان از این مبلغ مستقیم به دست جامعه هدف می‌رسد و اگر بخواهیم هزار تومان را در محیط بیمارستان به دست کودک بدهیم در بهترین شرایط باز همان هزار تومان است. وی در توضیح اظهاراتش ادامه داد: اما این مبلغ با ارزش افزوده و از طریق سرویس‌ها یا خدمات حمایتی 40برابر می‌شود. مراسمی‌ با عنوان مهربانی با حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، شب یکشنبه در محل کانون وکلای دادگستری مرکز با حضور جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما، تئاتر و تلویزیون و نیز وکلای دادگستری برگزار شد.

 

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: معلم دامغانی در نشست نقد و بررسی «فارابی و هنر دینی» برگزار شد / سرمنشا اندیشه‌های فلسفی یونانیان منظومه‌های «ایلیاد» و «ادیسه» است
:: بیتا فرهی: خیلی دنبال دیده شدن نیستم
:: انجام پیشرفته‌ترین درمان کودکان سرطانی در محک / محک جزو 10سازمان غیردولتی برتر دنیا
:: وزیر ورزش و جوانان خبر داد : طرح موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال در شورای امنیت ملی
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره : شماره 598
تاریخ : نوزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه
سال : 1393
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح