مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور:  
بیش از دو هزار نفر در تعاونی مطبوعات کشور عضو هستند

ایرنا- اهواز: مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور با اشاره به عضویت بیش از دوهزار نفر از صاحبان امتیاز نشریات کشور در این تعاونی گفت: در سال آینده تلاش خواهیم کرد که شرایط عضویت خبرگزاری‌ها نیز در این تعاونی فراهم شود.

علی‌اکبر بهبهانی با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی‌گفت: در طی 27سال فعالیت این تعاونی تلاش شده خدمات مناسبی به اعضاء ارایه شود. وی با اشاره به ارایه خدمات خرید مسکن مهر به رسانه‌ها گفت: برای خرید مسکن مهر در منطقه پرند تهران، این تعاونی به اصحاب رسانه 250میلیون ریال به صورت نقد و 500میلیون ریال به صورت اقساط 15ساله تسهیلات خرید مسکن می‌دهد. مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور گفت: تاکنون 80واحد از مسکن مهر پرند تهران به متقاضیان تحویل داده شده و شرایط واگذاری به افراد داوطلب دریافت مسکن مهر در این منطقه فراهم است. بهبهانی بیان کرد: خرید کاغذ از جمله دغدغه‌های مهم مطبوعات محلی و کشوری است که در این خصوص از طریق دریافت تسهیلاتی از سوی بانک سپه شعبه مرکزی تهران این مشکل نیز حل شده و مطبوعات کشور می‌توانند کاغذ خود را با قیمت بسیار کمتر از بازار از طریق این تعاونی تهیه کنند. وی ادامه داد: همچنین خرید خودرو داخلی یا خارجی از طریق لیزینگ نیز یکی دیگر از امکاناتی است که از سوی این تعاونی برای تمامی‌ رسانه‌های کشور فراهم شده که در این طرح متقاضی با دادن بخشی از هزینه خودرو مورد نظر خود را تهیه می‌کند. مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور با اشاره به اینکه شرایط تحصیل خانواده‌های اعضاء این تعاونی در دانشگاه‌های مجازی کشور فراهم شده افزود: در این راستا با وزارت علوم مذاکراتی صورت گرفته که با 30درصد تخفیف در رشته‌های مرتبط و در مقطع کاردانی و کارشناسی اصحاب مطبوعات و اعضاء خانواده‌های این افراد بتواند به تحصیل خود ادامه دهند. بهبهانی بیان کرد: برای عضویت دراین تعاونی صاحبان نشریات و مطبوعات کشور می‌توانند با مراجعه به سایت این تعاونی به آدرس http://www.tvmk.ir شرایط عضویت را مطالعه کنند. وی افزود: تمامی ‌افرادی که از سوی صاحبان نشریات و مطبوعات سراسر کشور به این تعاونی معرفی شوند، می‌توانند از تسهیلات ویژه اعلام شده استفاده کنند.

وزیر راه و شهر سازی: اقتصاد ایران به اقتصاد جهان پیوند زده شود
وزیر راه و شهر سازی گفت: با حفظ کیان جمهوری اسلامی‌ایران می‌توانیم از مجموعه اقتصاد جهان سهم بیشتری ببریم. عباس آخوندی درجلسه شورای اداری در فرمانداری شهرستان تیران و کرون، اظهارکرد: با پیوند زدن اقتصاد ایران به اقتصاد جهانی و با توسعه فعالیت‌های بازرگانی و امکان صادرات غیر نفتی به طور حتم میزانی که ما می‌توانیم از ثروت جهان بهره‌مند شویم بیش از این مقدار است که در حال حاضر داریم. وی ادامه داد: منابع طبیعی موجود در ایران از جمله نفت، گاز و بقیه معادن باید تبدیل به کالاهای ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: شور عاشقانه در کنسرت زمستانی روزبه
:: جنتی : فعالیت مسئولان فضای ناامیدی را از بین می‌برد
:: بیش از دو هزار نفر در تعاونی مطبوعات کشور عضو هستند
:: آیا ایرانیان قد کوتاه تر شده‌اند؟
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره : شماره 566
تاریخ : یازدهم بهمن هزارو سیصد و نود و سه
سال : 1393
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح