روزنامه سایه خط ندارد

معمولا هر نشریه‌ای متولد می‌شود خواننده آن در وهله نخست به دنبال خط و خطوط نشریه و مدیران آن است اما نشریه سایه چون قبلا با نام سایه‌تهران تقدیم می‌شده مولود تازه‌ای نیست که مجدداً نیاز به معرفی داشته باشد اما برای عزیزانی که در ابعادی وسیع‌تر به خانواده سایه پیوسته‌اند باید گفت سایه و کارکنان آن خط ندارند.

مجموعه همکاران من در این نشریه با همه عقایدی که دارند در عرضه روزنامه سایه تابع هیچ خط، گروه و حزبی نیستند. ما بر این باوریم که عضوی از ایران پرافتخار با پیشینه‌ای‌5000ساله هستیم. ما فرزندان و نوادگانی هستیم پیرو دین مبین اسلام و مرید خاتم پیامبران حضرت محمد(ص) افتخار ویژه ما مذهب شیعه اثنی‌عشری و پیشوای‌مان مولای متقیان است، عاشق کشور ایران، تابع نظام و در هر حال آماده دفاع از آرمان‌های مقدس‌مان هستیم. ما بر این باوریم که راست و چپ، اصول‌گرا و اصلاح‌طلب، میانه و بالا، پایین و تندرو، متعادل و کندرو و تمامی خط‌های موجود در کشور ممکن است در عقیده یکسان نباشند اما به یقین در اصولی که دینداری، کشورداری، دفاع از آب و خاک،‌ تابیعت از ولایت فقیه و در نهایت خدمتگزاری به مردم است همه یکسان هستیم و هیچ کس را بر دیگری برتری نیست. ما معتقدیم همان طوری که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی فرمودند که مردم ولی‌نعمتان جامعه هستند، خوانندگان نیز ولی‌نعمتان ما صاحبان امتیاز و مدیران‌مسئول مطبوعات هستند. حمایت و پشتیبانی اینان حافظ بقاء و دوام ما به عنوان نماینده رکن چهارم آزادی هستند. امیدواریم که خدمت جدید ما با گستره وسیع توزیع در سراسر کشور مقبول عامه بیفتد تا بیش از گذشته بتوانیم ناشر نقطه‌نظرات مردم و انعکاس‌دهنده خواسته‌های مردم باشیم. باشد تا خدمت ناچیز ما مورد قبول حضرت حق واقع و رضایت خاطر شما را فراهم سازد. 

هر ایرانی چند متر جنگل دارد؟
گروه جامعه/ جنگل‌ها از عوامل اصلی پالایش هوا در مقیاس جهانی هستند و پوشش جنگلی یک منطقه تنها ملک مطلق افراد آن منطقه نیست شاید به همین دلیل است که هر ساله از فائو اخطار می‌شنویم. سطح جنگل‌های ایران به شدت در حال پایین آمدن است در حالی که بسیاری از همین جنگل‌ها نیز طبق برخی از تعاریف جهانی جنگل محسوب نمی‌شود. این تهدید به موازات خشک شدن تالاب‌ها و کمبود آبهای زیرزمینی و خشکسالی می‌رود تا محیط زیست ما ایرانیان را با بحرانی جدی مواجه کند. براساس آخرین گزارش فائو، ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: روزنامه سایه خط ندارد
:: گفت‌وگو با دکتر شاملو، روانشناس و مشاور خانواده: خیانت در طبقه متوسط رو به بالا بیشتر است
:: فراز خسروی دانش: جذب مخاطب عام به موسیقی متفاوت، نیازمند فرهنگ‌سازی است
:: کی‌روش: از شرایطم در ایران راضی‌ام
:: صدور ویزای فرودگاهی رایگان اتباع خارجی برای سفر به ایران
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره : شماره 1
تاریخ : نوزدهم مهر ماه نود و سه
سال : 1393
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح