الو سايه

جام‌جهاني فوتبال

زندي از نويسندگان ورزشي هستم. جمعه شب يك شب فراموش‌نشدني بود، شبي كه قرعه‌كشي مسابقات فوتبال جام‌جهاني برگزار گرديد و خوشبختانه ايران در گروهي تقريباً آسان افتاد كه به غير از آرژانتين 2تيم ديگر اين دسته در حد معمول هستند و يك برنامه‌ريزي مطلوب مي‌تواند ما را به دور دوم مسابقات ببرد و باز هم اگر خوب برنامه‌ريزي كنيم حتي مي‌توان به دور سوم رفت. بياييد قدر اين قرعه مناسب را بدانيم.

طرفدار پرسپوليس

احمدزاده در محله استادمعين و جنب منزل كرماني‌مقدم زندگي مي‌كنم. از طرفداران صد‌در‌صد پرسپوليس هستم. روز جمعه بازيكنان پرسپوليس را همچون سال‌هاي دور پرسپوليس زلزله ديدم. بازي شناور و روان، جنگ فيزيكي در ميانه ميدان، پاسكاري و بازي تك‌ضرب ما را به آينده تيم محبوبمان اميدوار كرد كه اگر بر همين منوال بازي‌ها ادامه پيدا كند تيم پرسپوليس به هيچ تيمي باج نداده و پيروز همه مسابقات مي‌شود.

محيط‌زيست

حميد ادريسي از خوزستان تماس مي‌گيرم. فارغ‌التحصيل مهندسي نفت و گاز از دانشگاه آزاداسلامي شهرستان ماهشهر هستم. من به اتفاق دوستانم آزمايشاتي را بر روي يك ليتر بنزين ساخت كارخانه پتروشيمي ايران انجام داديم و متوجه شديم كه آلودگي هواي تهران و كلان‌شهر و به خصوص در شهرستان اهواز كه با هر بارندگي باران عامل آلودگي آب آشاميدني شهرمان مي‌شود كه مشكلات متعدد تنفسي و ريوي را به دنبال دارد. علاوه بر اين كارخانه‌هاي مربوط به نفت و گاز و مشتقات آن در هواي خوزستان پراكنده است كه به همراه ريزگردها مخلوط شده و آب آشاميدني را آلوده كرده است. لطفاً مسئولين به اين مورد توجه كنند.

كارواش گران است

خانم ن.ر هستم. در بيمارستان امام‌خميني به كار اشتغال دارم. روبه‌روي بيمارستان يك كارواش وجود دارد. ماهي يك‌بار ماشينم را براي كارواش به اين مكان مي‌بردم. براي شستن رويه ماشين بايد جداگانه انعام بدهم كه آن هم كمتر از 2هزار تومان نمي‌گيرند. موقع خشك كردن هم بايد 1 تا 2هزار تومان بدهم. هزينه شستن هم كه از طريق پرداخت پول به صندوق انجام مي‌شود هم جاي خود. وقتي اعتراض مي‌كنيم مي‌گويند صاحب اين كارواش به ما حقوق نمي‌دهد و درآمد ما فقط از طريق انعام مشتريان است. نمي‌دانم محل مدير صنف كارواش كجاست تا به او مراجعه كنيم.

قابل توجه ديوان محاسبات

روزنامه‌نگار هستم. در دولت قبلي و در مدت 3سال معاونت مطبوعاتي وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي انواع و اقسام بي‌عدالتي در اعطاي سوبسيد روزنامه و مجلات روا شد و مراجعات متعدد ما با تهديد و فشار بي‌نتيجه مانده است. از معاونت محترم مطبوعاتي دولت تدبير و اميد تقاضا داريم همان‌طوري كه در تخصيص يارانه شهرستاني‌ها از طريق سايت و دسترسي به آن همه مديران شهرستاني با شفافيت تمام ناظر اجراي عدالت بودند، لطفاً در مورد ليست‌هاي يارانه‌هاي 4دوره پيش كه هزاران شايعه در مورد آن جريان دارد را دستور رسيدگي بدهند.

اختلال در تلفن همراه

مريم‌السادات ف خانه‌دار ساكن خيابان بهبودي هستم. يك هفته است وضع تلفن همراه منطقه ما بسيار بد است. تلفن‌ها اشتباه مي‌افتد، داراي خش‌خش است. براي گرفتن يك تلفن بايد 3 يا 4 تلفن بزنيم تا ارتباط ايجاد شود. به منطقه تلفن همراه ميدان توحيد مراجعه كردم پاسخ سربالا داده و گفتند تلفن‌هاي همه منطقه مدتي است خراب است انشاءاله به زودي درست مي‌شود.

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح