الو سايه

آمبولانس‌ها پول اضافي مي‌گيرند

رامين اويسي هستم. اغلب آمبولانس‌ها به هنگام انتقال اجساد به غسالخانه يا محل‌هاي دفن مبالغي زيادتر از سيستم اداري از همراهان متوفي دريافت مي‌دارند و همراهان با توجه به شرايط روحي و رواني ناچار مي‌شوند مبالغ اضافه بدهند. تقاضاي رسيدگي دارم.

تغيير روابط عمومي شهرداري

رويا ميم از خبرنگاران مطبوعات هستم. معمولاً روابط عمومي ادارات مهم‌ترين عامل ارتباط مردم با آن اداره يا سازمان مي‌باشد. سال‌ها بود رئيس روابط عمومي شهرداري تهران كه بايد بيشترين ارتباط را با جامعه مطبوعات داشته باشد از اين امر مهم غافل بوده و براي نمونه سالي يك‌بار هم با مديران مطبوعات جلسه مشترك نداشت. پس از پايان انتخابات رياست‌جمهوري و عدم موفقيت دكتر قاليباف تغييرات عمده‌اي در شهرداري در جريان است از جمله تعويض مدير روابط عمومي شهرداري بود كه مورد رضايت ما خبرنگاران قرار گرفت.

قيمت دلار كي تثبيت مي‌شود؟

علي‌اكبر ب هستم. پسرم سه سال است براي ادامه تحصيلات در خارج از كشور به سر مي‌برد. او را با دلار 900تومان فرستادم اينك دلار بيش از 3برابرونيم افزايش قيمت پيدا كرده است. هر روز من و امثال من منتظريم دلار تثبيت قيمت شود ولي نشد كه نشد. تازه آقاي سيف رئيس كل بانك مركزي گفته است نمي‌گذارد دلار زير 3هزار تومان شود يعني عملاً دهن‌كجي به من و امثال من كه با هزاران اميد فرزندان‌مان را براي ادامه تحصيل به خارج فرستاده‌ايم.

بي‌قانوني فوتبالي

احمد از وكلاي دادگستري هستم كه زماني در فوتبال كشور حضور فعال داشتم و مدتي نيز در فدراسيون مصطفوي امور انضباطي را رصد مي‌كردم. مدتي است كميته انضباطي فدراسيون قوانيني وضع مي‌كند كه در دنيا بي‌نظير است از جمله كسر امتياز از تيم‌ها به خاطر رفتار بد تماشاچي كه در قوطي هيچ عطاري پيدا نمي‌شود. توجه فدراسيون را به اين بيت جلب مي‌كنم:‌

گنه كرد در بلخ آهنگري/ به شوشتر زدند گردن مسگري

سومين وزير ورزشي

كارمند بازنشسته سازمان تربيت‌بدني سابق هستم. وقتي مي‌گفتيم ورزش سازمان باشد بهتر است دوستان مجلسي قبول نمي‌كردند و درخواست وزارت كردند تا بالاخره وزارت ورزش تشكيل گرديد كه به همين علت 3ماه است 3نفر براي تصدي وزارت ورزش معرفي شده است كه 2نفر آنان تائيد نشده‌اند و نفر سوم آقاي دكتر سجادي معرفي شده كه اميدواريم تائيد شود و بيش از اين ورزش كشور در بلاتكليفي به‌سر نبرد.

كانال‌هاي ايراني پارازيت دارند

خانه‌دار هستم و در ميدان هفت‌تير منزل دارم. به غير از شب‌ها از ساعت 12 تا 9 صبح در بقيه اوقات كانال‌هاي ايران كشور عزيزمان پر از پارازيت است. بارها گفته‌ايم و نوشته‌ايم ولي هيچ‌كس توجه ندارد. اگر پارازيت براي ماهواره‌هاست كاري كنيد كه روي تلويزيون خودمان نيفتد.

صدور ویزای فرودگاهی رایگان اتباع خارجی برای سفر به ایران
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزیر امور خارجه گفت: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران آمادگی صدور ویزای فرودگاهی رایگان را برای اتباع خارجی به خصوص برای سفر به استان های کشورمان دارد. به گزارش ایرنا؛ ‹حسن قشقاوی› پنجشنبه شب در نشستی با سفرا و نمایندگان چند کشور خارجی مقیم ایران در استانداری گلستان در گرگان، اظهار کرد: ویزای رایگان فرودگاهی برای اتباع خارجی برای سفر به استان هایی است که فرودگاه های بین المللی دارند و امکان سفر اتباع خارجی از طریق هوایی به این استان ها وجود دارد. وی ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
اخبار
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح