نماینده ولی فقیه در استان گلستان:  
انتقال تجربه بازیکنان ملی به نسل‌های آینده ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: در سال‌های اخیر سطح والیبال کشور ما رشد قابل توجهی داشته است و برای حفظ و ارتقای این جایگاه باید تجربه بازیکنان ملی، به نسل‌های آینده انتقال یابد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با فرهاد قائمی تنها نماینده استان گلستان در تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر نقش مربیان کارآزموده در موفقیت تیم‌های ورزشی اظهارکرد: آموزش خوب و انتقال تجربیات بازیکنان پیشکسوت به نسل‌‌های آینده نقش بسزايی در کسب پیروزی‌ها دارد. امام جمعه گرگان با تقدیر از بازی ارزشمند فرهاد قائمی به عنوان نماینده ورزش گلستان در میادین بین‌المللی اضافه کرد: سطح بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری‌اسلامی ایران از آسیا فراتر رفته و در این بین دو عامل مربی و کشف استعدادهای جوان نقش مهمی داشته است. آیت‌الله نورمفیدی، با بیان اینکه امروزه اهمیت مسابقات بین کشورها از یک مسابقه ورزشی فراتر رفته است، گفت: پیروزی ارزشمند جوانان ایرانی در مقابل تیم ملی آمریکا موجی از خوشحالی را برای ملت و اینجانب به همراه داشت. همچنین در این دیدار رییس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت گلستان، با تقدیر از تلاش‌های این بازیکن جوان و مستعد ترکمن اظهار کرد: ایران در بین کشورهای مختلف دارای غنی‌ترین و با ارزش‌ترین فرهنگ‌هاست و فرهاد قائمی یکی از جوانان با اخلاق و با فرهنگ کشور ماست. حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی خیرخواه با بیان این که جوانان و خصوصاً ورزشکاران نقش تاثیرگذار در جامعه دارند، افزود: آنان نیروی محرک جامعه‌اند و باید از این نیرو در راستای پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی استفاده شود. رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور اضافه کرد: دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت، تلاش دارد به زودی همایش تجلیل از چهره‌های نخبه اهل سنت در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی را برگزار کند. در این دیدار فرهادقائمی بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از آیت‌الله نورمفیدی به عنوان پشتیبان جامعه ورزشی استان تقدیر کرد و گفت: در تورنمنت قبلی و پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا صدور پیام تبریک آیت‌الله نورمفیدی، خوشحالی من را از کسب عنوان قهرمانی آسیا دوچندان کرد. فرهاد قائمی، همچنین با اشاره به بی‌مهری برخی از مسوولان ورزشی استان اظهارکرد: به دلیل همین بی‌مهری‌ها قصد داشتم پس از بازگشت از ژاپن مستقیماً به باشگاه خود در کاشان بروم. وی ادامه داد: استان گلستان بازیکنان مستعد فراوانی دارد که به دلیل ضعف مدیریت در ورزش، این بازیکنان در تیم‌های استان‌های مختلف بازی می‌کنند. در این دیدار آیت‌الله نورمفیدی با اهدای لوح سپاس و سکه بهار آزادی از تلاش‌های این بازیکن ارزشمند تیم ملی تقدیر کرد و فرهاد قائمی نیز پیراهن ملی خود را به رسم یادبود تقدیم نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان کرد.

نقدی بر رفتار رسانه‌ای حافظ ناظری؛ فرصت‌هایی که حافظ می‌سوزاند
آرش نصیری- این یادداشت نه نقد آلبوم و کار حافظ ناظری‌ست و نه نقد شخصیت او، این‌ها گزارش یک خبرنگار است از فرصت‌هایی که یک چهره مستعد موسیقی از دست می‌دهد و افسوسی‌ست بر توانایی‌هایی که هدر می‌رود.  اینکه یک موزیسین جوان در حوالی بیست و چند سالگی این فرصت را پیدا می‌کند که کنسرت استاد شهرام ناظری را تنظیم و ارکس‌تر ایشان را رهبری کند، فرصت ویژه‌ای‌ست که در اوایل دهه هشتاد نصیب فرزند استاد ‌شد و البته حافظ ناظری از این فرصت مغتنم بهترین استفاده را کرد تا کنسرت سعدآباد ...
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
مطالب دیگر این شماره
:: همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
:: آواز و آگاهی
:: با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
:: تماس با ما
:: درباره ما
:: اخبار
:: اسرار ویبره (۴)
:: فالستو صدای سر نیست
:: خیال‌بافی‌های عاشقانه
:: سخن مدیرمسئول
 
1 visitors online
شما در اینجا قرار دارید :
شماره :
تاریخ :
سال :
پر بازدید ها
با اضافه شدن ۸۵کاروان جدید؛ ثبت‌نام کاروان‌های عمره در تهران آغاز شد
همه ی ما 3 اکتاو صدا داریم
امان از درد شست پا!!
آواز و آگاهی
با صدای یوگی، گلویت را آزاد کن
پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید
تماس با ما
درباره ما
اخبار
نگاهي به فيلم يك روش خطرناك؛ انساني بس بسيار انساني
پیوند ها
ایران طراح
تابناک
فارس نیوز
خبر آنلاین
قانون
صفحه اصلی   |   درباره ما   |   اشتراک   |    اخبار   |   جستجو   |   تماس با ما
Error
طراحی سایت و میزبانی وب : ایران طراح